سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    • پیام رییس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

      بگذرد بَر دوستانت هر خزانی چون بَهاری

      سی و هفتمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی بر هموطنان ارجمند گرامی باد.

      طلوع فجر امسال را باید سرآغازی نو برای سرزمین ایران اسلامی دانست. آغازی که پیشرفت و توسعه را با توکل به ایزد منان،‌ برای مردمان این سرزمین نوید داده است.
      پیام رییس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

      به حول و قوه الهی پایمردی ها و تلاش های دولت تدبیر و امید، با پشتوانه مقام معظم رهبری،‌ نتیجه بخش شد و اینک همگان خود را در عرصه کار و تلاش برای آبادانی میهن می بینند.

      ‌ بی شک رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، تلاش های دولت تدبیر و امید و تیم دیپلماسی ایران موجب شد تا بعد از گذشت 12 سال فشارهای اقتصادی و تحریم های اعمال شده علیه ایران برداشته شود، که در این میان نقش مردم در این حماسه بزرگ بی بدیل است.
       امسال جشن پیروزی انقلاب در فضایی که لغو تحریم ها و حلاوت به ثمر نشستن تلاش های مستمر و دلسوزانه دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای  برای احقاق حقوق ملت، کام هموطنان را شیرین ساخت و نسیم تدبیر، روحیه امید و خودباوری را بر پیکره ایران اسلامی دمیده است، شکوهی دو چندان خواهد داشت.
       
       اینک باشعار محوری دهه فجر امسال « تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت »، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، نیز خود را همگام با حرکت رو به پیشرفت این کشور اسلامی  می بیند و اجرا و راه اندازی هر طرح را گامی تازه برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی برای آسایش و رفاه مردمان شریف ایران زمین می داند. باشد که انجام این وظایف مورد قبول درگاه احدیت،‌ رضایت امام عصر و همچنین مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی قرارگیرد.

      در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب وهشت سال دفاع مقدس فرارسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجر را به تمامی هموطنان به ویژه خانواده بزرگ ایمیدرو، معدنکاران و صنعتگران محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان برای ایران اسلامی اقتدار و  پیروزی و برای  هموطنان  همیشه در صحنه  و متعهد سربلندی و سعادت مسئلت دارم .

      مهدی کرباسیان
      رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران
      12 بهمن ماه 1394
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.