سال جهش تولید
X
   
 
    • آگهی مناقصه "عملیات تأمین مصالح و احداث انبار محل نگهداری مغزه‌ها" در مجتمع زرشوران
      اطلاعات اولیه
      سازمان برگزار کننده : توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران حوزه مناقصه/مزایده : طلای زرشوران
      نوع مناقصه/مزایده : مناقصه شماره سریال : 2000092410000028
      اطلاعات مناقصه/مزایده
      عنوان : آگهی مناقصه "عملیات تأمین مصالح و احداث انبار محل نگهداری مغزه‌ها" در مجتمع زرشوران
      واحد منتشر کننده : روابط عمومی سازمان توسعه
      تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ تاریخ آخرین تغییرات : ---
      رسانه منتشر کننده : روابط عمومی سازمان توسعه تاریخ انتشار در رسانه : ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      محل جغرافیای فعالیت مناقصه/مزایده : شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، مجتمع زرشوران
      نحوه پرداخت هزینه دریافت اسناد : خرید online مهلت دریافت اسناد : ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      مهلت ارسال پیشنهاد : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ تاریخ بازگشایی پیشنهادها : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      گروه : ستاد ایمیدرو
      قابل تمدید : --- وضعیت مناقصه/مزایده : در حال برگزاری
      مبلغ ضمانت(ریال) : 9،185،659،748
      اطلاعات تکمیلی
      توضیحات :

      شرکت طلای زرشوران آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی" عملیات تأمین مصالح و احداث انبار محل نگهداری مغزه‌ها در مجتمع " را به فراخوان گذاشت.

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، شرکت طلای زرشوران مزایده فوق را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) برگزار می کند. بنابراین از کلیه متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) که مایل به شرکت در مزایده فوق هستند دعوت به عمل می‌آید تا جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

      مدت زمان اجرای پروژه 18 ماه کامل شمسی تعیین شده است. زمان دریافت اسناد از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری 6 دی ماه اعلام شده است و زمان و محل تحویل اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نیز حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت 16) 20 دی ماه است.

      زمان گشایش پاکت‌های این مزایده ساعت 10صبح 21 دی ماه امسال (شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران) است.


      نحوه ضمانت :

      نوع تضمین بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره 123402/ت/ 50659 مورخ 22/09/94 هیأت محترم وزیران به مبلغ 9،185،659،748 (نه میلیارد و یکصد و هشتاد و پنج میلیون و ششصد و پنجاه و نه هزار و هفتصد و چهل و هشت) ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار خواهد بود و تضمین ارائه شده می بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.

      شرایط شرکت کنندگان :
      1. متقاضیان شرکت در مناقصه باید شرکت حقوقی و دارای گواهی نامه معتبر صلاحیت پیمانکاری با رتبه (گرید) حداقل 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهی نامه صلاحیت ایمنی معتبر پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند.

      تبصره یک : ثبت نام شرکت کنندگان در سامانه ساجار- سازمان برنامه و بودجه کشور به نشانی (http://sajar.mporg.ir) الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش اسناد ایشان معذوریم.

      تبصره دو : متقاضیان شرکت در مناقصه باید دارای ظرفیت کاری آزاد حداقل به اندازه برآورد مناقصه در سامانه ساجار- سازمان برنامه و بودجه کشور به نشانی (http://sajar.mporg.ir) باشند، در غیر اینصورت از فرآیند مناقصه حذف خواهند شد.

      شرایط دریافت اسناد :

      از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه مورخ 06/10/1400 مراجعه نمایند.

      فایل های مناقصات :
       فایل های مناقصات
       
      22075_14000928-152801_ONLTN (1).docx44.67  کیلوبایت
      تصویر اگهی : آگهی مناقصه "عملیات تأمین مصالح و احداث انبار محل نگهداری مغزه‌ها" در مجتمع زرشوران