سال جهش تولید
X
   
 
    • آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار در طرح های فولادی استانی قائنات و سبزوار
      اطلاعات اولیه
      سازمان برگزار کننده : ایمیدرو حوزه مناقصه/مزایده : ---
      نوع مناقصه/مزایده : مناقصه شماره سریال : ---
      اطلاعات مناقصه/مزایده
      عنوان : آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار در طرح های فولادی استانی قائنات و سبزوار
      واحد منتشر کننده : ایمیدرو
      تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۳۱ تاریخ آخرین تغییرات : ---
      رسانه منتشر کننده : --- تاریخ انتشار در رسانه : ---
      محل جغرافیای فعالیت مناقصه/مزایده : قائنات و سبزوار
      نحوه پرداخت هزینه دریافت اسناد : سنتی مهلت دریافت اسناد : ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
      مهلت ارسال پیشنهاد : --- تاریخ بازگشایی پیشنهادها : ---
      گروه : ستاد ایمیدرو
      قابل تمدید : --- وضعیت مناقصه/مزایده : در حال برگزاری
      مبلغ ضمانت(ریال) : ---
      اطلاعات تکمیلی
      توضیحات :
      با عنایت به قوانین و مقررات جاری کشور و قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و در راستای تامین نظر هیات محترم دولت مبنی بر لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیتهای اقتصادی کشور و به منظور رعایت اصل رقابت بین سرمایه گذاران واجد صلاحیت فنی،‌مالی و دارای تجربیات مفید و مرتبط با موضوع این آگهی، اعلام می دارد؛ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی متقاضیانی که از توانمندی لازم جهت سرمایه گذاری و اجرای طرحهای زیر برخوردار می باشند، اقدام نماید. لذا به منظور شناخت توان اجرای تعهدات و نحوه تامین منابع مالی سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری و اجرای طرح های ذیل، از کلیه متقاضیان و علاقمندان دعوت می شود حسب شرایط مندرج در این آگهی نسبت به دریافت اسناد و مدارک سرمایه گذاری ظرف مدت تعیین شده اقدام نمایند.
      مشخصات طرحهای فولادی:
      نوع فعالیت: بلوم/بیلت/اسلب
      قابلیت ظرفیت تولیدی هر یک از طرحها: قابلیت ظرفیت تولیدی هشتصد هزار تن فولاد خام در سال.
      مشخصات فنی: هر یک از طرحها دارای یک واحد احیاء مستقیم، یک واحد فولاد سازی با روش            قوس الکتریکی و ایستگاه ریخته گری مداوم با تاسیسات جانبی می باشند.
      شرایط متقاضیان:
      1- دارای توانمندی فنی و تخصصی جهت انجام سرمایه گذاری به نحوی که دارای سوابق اجرایی مفید و مرتبط با موضوع را دارا باشند. 
      2- دارا بودن توانمندی مالی و یا امکان مشارکت با بانک ها و یا امکان اخذ تسهیلات  به منظور تامین وجه و انجام و تکمیل تعهدات ناشی از اجرای طرح.
      3- سرمایه گذاران متعهد می باشند که خطوط واحدهای تولیدی را با رعایت طرح جامع فولاد طی برنامه زمان بندی و مدت تعیین شده که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام خواهد شد و با رعایت کلیه موازین علمی و تخصصی و با رعایت مقررات ایمنی، حفاظت فنی و محیط زیست به انجام برساند. 
      لذا با انتشار این آگهی از کلیه شرکتها، مشارکت ها، و کنسرسیوم های داخلی که دارای امکانات و توانمندیهای عملیاتی و اجرایی، توانایی مالی لازم و تجربیات مفید و مرتبط در زمینه پروژه های فوق می باشند، دعوت می شود حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 پس از واریز مبلغ یک میلیون ریال به شماره 1873028 نزد بانک سپه شعبه میدان فردوسی شاخص 1200 به همراه معرفی نامه کتبی به نشانی تهران- میدان فردوسی- خیابان شهید سپهبد قرنی- نبش کوچه شریف- پلاک 39 طبقه یازدهم- دفتر حقوقی و قراردادهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران جهت دریافت اسناد سرمایه گذاری مراجعه نمانید.
      توضیح:
      الف- سرمایه گذارانی که به صورت مشارکت و یا کنسرسیوم تمایل به شرکت در فراخوان دارند مکلفند "مشارکت نامه" و یا "موافقت نامه" فی مابین را جهت بررسی و ارزیابی به همراه سایر و مدارک مربوطه ارائه نمایند.
      ب- در رابطه با طرح های فولادی، حسب مذاکرات و اقدامات بعمل آمده "احتمال" تامین بخشی از منابع مالی طرح ها از طریق فاینانس نیز در دست پیگیری می باشد، لیکن اعلام این امر صرفاً به منظور اطلاع رسانی بوده و هیچگونه تعهدی جهت تامین منابع برای سازمان ایجاد نمی نماید. شایان ذکر است این آگهی تنها به منظور شناسایی و ارزیابی متقاضیان سرمایه گذاری انتشار یافته است، لذا پیشنهاد می گردد متقاضیان هرگونه اطلاعات، اسناد و مدارکی را که مبین میزان توانمندی و تخصص آنان در امر تامین منابع مالی، اجرا، تولید و بهره برداری می گردد به همراه توضیحات جامع و کافی معرف سطح خدمات آنان که موثر در میزان شناخت و اتخاذ تصمیم مناسب برای این سازمان خواهد بود، ارائه نمایند.
      لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88842770 و یا شماره دورنگار 88842794 تماس حاصل فرمائید.
       

       

      نحوه ضمانت : ---
      شرایط شرکت کنندگان : ---
      شرایط دریافت اسناد : ---
      فایل های مناقصات :
      تصویر اگهی : آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار در طرح های فولادی استانی قائنات و سبزوار