سال جهش تولید
X
   
 
    • مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ای با موضوع "انجام خدمات نقلیه در ایمیدرو"
      اطلاعات اولیه
      سازمان برگزار کننده : ایمیدرو حوزه مناقصه/مزایده : ---
      نوع مناقصه/مزایده : مناقصه شماره سریال : ---
      اطلاعات مناقصه/مزایده
      عنوان : مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ای با موضوع "انجام خدمات نقلیه در ایمیدرو"
      واحد منتشر کننده : ایمیدرو
      تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تاریخ آخرین تغییرات : ---
      رسانه منتشر کننده : --- تاریخ انتشار در رسانه : ---
      محل جغرافیای فعالیت مناقصه/مزایده : سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نشانی: تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنـی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچـه دهـخدا، پلاک 39
      نحوه پرداخت هزینه دریافت اسناد : --- مهلت دریافت اسناد : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      مهلت ارسال پیشنهاد : --- تاریخ بازگشایی پیشنهادها : ---
      گروه : ستاد ایمیدرو
      قابل تمدید : --- وضعیت مناقصه/مزایده : ---
      مبلغ ضمانت(ریال) : ---
      اطلاعات تکمیلی
      توضیحات :

      "آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شماره 1-2-1403-IMI"

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ای با موضوع "انجام خدمات نقلیه (مأموریت ها و سفرهای درون شهری و برون شهری کارکنان و امـور نامه رسانی) در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معـدنی ایران" را به شرح زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. لذا از علاقمـندان واجد شرایط دعـوت به عمـل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکـی دولـت به آدرس www.setadiran.com (شماره مناقصه در سامانه ستاد: ۲۰۰3۰۰۳۰۰۷۰۰۰۰۰3) مراجعه نمایند.


      1- نام و نشانی مناقصه گزار: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نشانی: تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنـی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچـه دهـخدا، پلاک 39 کدپستی: 14513-15816
      تلفن: 41868000-021


      2- موضوع مناقصه: انجام خدمات نقلیه (مأموریت ها و سفرهای درون شهری و برون شهری کارکنان و امـور نامه رسانی) در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معـدنی ایران.


      3- مدت اجرای کار: 12ماه شمسی.


      4- مدت اعتبار پیشنهادها: 180 روز از آخرین مهلت ارسال پیشنهادها.


      5- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: فیش بانکـی واریز نقـدی و یا تودیع یک فقره ضمانت نامـه بانکی معتبر به مبلغ 000ر000ر800ر7 ریال که برای مـدت 3 ماه اعتبار داشته و برای 3 ماه دیگر قابل تمدید باشد (ضمانت نامه باید دارای شماره سپام بوده و نباید هیچ گونه شرطی از سوی بانک در ضمانت نامه درج گردد).


      6- مهلت زمانی و محل دریافت اسناد مناقصه: اسناد مناقصه از تاریخ درج آگهـی لغایت ساعت (16) روز چهارشنبه مـورخ 1403.02.12 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) در دسترس و قابل دریافت می باشد.


      7- مهلت زمانی و محل ارائه پیشنهاد و زمان بازگشایی پاکت های مناقصه: اسناد و مدارک مربوط به پیشنهاد مناقصه باید پس از ثبت مهر و امضای الکترونیکی حـداکثر تا ساعت (16) روز یکشنبه مـورخ 1403.02.23 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) بارگذاری شده و از طریق آن سامانه ارسال شوند. فقط اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت "الف") می بایست علاوه بر بارگـذاری در سامانه مذکور، ظرف مهلت فوق الذکر به صورت فیزیکی و مهر و موم شده به آدرس مناقصه گزار (مندرج در بند ۱) تحویل گردد. شایان ذکر است که جلسه بازگشایی پاکات مناقصه ساعت (13:30) روز دوشنبه به تاریخ 1403.02.24 برگزار خواهد شد.

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران

      نحوه ضمانت : ---
      شرایط شرکت کنندگان : ---
      شرایط دریافت اسناد : ---
      فایل های مناقصات :
      تصویر اگهی : مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ای با موضوع "انجام خدمات نقلیه در ایمیدرو"