سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      بومی سازی کاتالیست استراتژیک HDS با پایه آلومینیومی توسط ایمیدرو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): رئیس مرکز تحقیقاتی کاربردی مواد معدنی شمالغرب (زیرمجموعه ایمیدرو)؛ از بومی سازی فرآیند تولید روزانه 500 کیلوگرم کاتالیست HDS با پایه آلومینیومی خبر داد که پیش از این، به عنوان یک محصول وارداتی بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۹  
      تسریع پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه خلیج فارس در راستای افزایش تولید و اشتغال
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): سرپرست هیئت عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس بر تسریع پروژه‌های زیرساختی سایت توسعه تأکید کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۹  
      افزایش 10 درصدی فسفات اسفوردی در تیرماه
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): روابط عمومی مجتمع فسفات اسفوردی اعلام کرد: این مجتمع در چهارمین ماه سال، 7205 تن کنسانتره فسفات تولید کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 6523 تن بود که بیش از 10 درصد افزایش داشته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۸  
      4 رکورد جدید در تولید محصولات صبانور
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به نقل از مدیرعامل این شرکت، از ثبت 4 رکورد جدید در تولید محصولات این شرکت خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۷  
      گام جدید پتاس خوروبیابانک برای بهره برداری از ظرفیت ها
      روابط عمومی مجتمع پتاس خوروبیابانک به نقل از مدیر این مجتمع، از اجرای یک گام جدید برای بهره برداری از ظرفیت های این مجتمع خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۳  
      بهره برداری از حدود 2000 مگاوات برق نیروگاه صنایع و معادن تا پایان مرداد امسال
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): میزان بهره برداری از نیروگاه صنایع و معادن( طبق تفاهم نامه 10 هزار مگاواتی وزارتخانه های صمت و نیرو )به حدود 2000 مگاوات تا پایان مردادماه سال جاری رسیده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۰  
      دو راهکار جدید ایمیدرو برای کاهش مصرف انرژی فولادی ها
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو): ایمیدرو با هدف کاهش مصرف انرژی در فولادهای استانی، برنامه هیبریدی شدن برج های خنک کننده و تولید برق از خروجی کارخانه های احیای مستقیم را اجرایی می کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۷  
      تولید بیش از 220 هزار تن شمش آلومینیوم
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی: تولید شمش آلومینیوم کشور طی 4 ماهه نخست 1403، به بیش از 220 هزار تن رسید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      رشد 2.9 درصدی فولاد ایران طی هفت ماه 2024
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): تولید فولاد خام ایران طی 7 ماهه 2024 میلادی، به رغم کاهش عملکرد جهانی فولاد، 2.9 درصد رشد کرد. این در حالی است که تولید فولاد ایران در ماه ژوئیه به سبب محدودیت های برق، کاهش یافت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۳  
      راه اندازی 3.7 میلیارد دلار طرح معدنی و صنایع معدنی در 1403، گامی در جهش تولید
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو در نشست مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو خبر داد: برای تحقق برنامه هفتم توسعه، 40 میلیارد دلار طرح معدنی و صنایع معدنی تدوین شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۳