سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      امضای تفاهم نامه یک میلیارد یورویی ایمیدرو و شرکت پوسکو
      با امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت «پوسکو» (POSCO) ، ایران و کره جنوبی همکاری های خود را در زمینه فولاد و صنایع مرتبط گسترش می دهند. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، تفاهمنامه مذکور بین مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و " اوه جوون کاون " (OH-JOON KWON) در حاشیه سفر رییس جمهوری کره به تهران امضا شد. مدت زمان تفاهمنامه امضا شده بین ایمیدرو و پوسکو دو سال تعیین شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۴  
      نیاز بخش معدن و صنایع معدنی به مدل سرمایه گذاری
      رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: برای توسعه بخش معدن در کشور نیاز به تدوین مدل سرمایه گذاری و معافیت های قانونی 7 تا 10 ساله داریم. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ مهدی کرباسیان در نشست هم اندیشی اعضای هیات عامل ایمیدور با رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران و اعضای هیات رییسه این اتاق با بیان این مطلب گفت: حمایت ها از بخش معدن باید به صورت قانونی عملی شود به طوری که با ایجاد فضای تنفس به سرمایه گذار شرایط برای سودآوری و افزایش انگیزه مشارکت در توسعه بخش معدن فراهم شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۳  
      نیروهای بومی، ظرفیت اصلی شرکت های معدنی هستند
      رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: با توجه به این که نیروهای بومی ظرفیت اصلی شرکت های معدنی هستند یکی از اصلی ترین سرمایه گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت، «آموزش» با اولویت گذاری به استان سیستان و بلوچستان است. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان پس از بهره برداری نخستین کارخانه تولید شمش آنتیموان در منطقه سفید آبه سیستان و بلوچستان، افزود: نیروهای بومی پس از آموزش از سوی سازمان فنی و حرفه ای، تحت نظارت سازمان نظام مهندسی معدن قرار می گیرند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۳  
      افتتاح نخستین واحد تولید شمش آنتیموان ایران
      نخستین واحد تولید شمش آنتیموان ایران با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد. یه گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، کارخانه تولید شمش فلز آنتیموان که در سفیدآبه استان سیستان و بلوچستان واقع شده است با بهره گیری از دانش بومی مهندسان و متخصصان داخلی کشورمان احداث شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۲  
      120 مقاله در چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم
      دبیر چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران،گفت: از 250 مقاله دریافت شده، 100 مقاله داخلی و 20 مقاله خارجی پذیرفته شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۱  
      امکان تولید 5 میلیون تن آلومینیوم با استفاده از 2 فاز گازی عسلویه
      مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) گفت: با استفاده از 2 فاز گازی عسلویه (هر فاز 25 میلیون متر مکعب)، می توان 5 میلیون تن شمش آلومینیوم تولید کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۱  
      5 طرح ایمیدرو برای دستیابی به اهداف توسعه ای آلومینیوم
      رییس هیات عامل ایمیدرو 5 طرح ایمیدرو برای دستیابی به برنامه چشم انداز تولید 1.5 میلیون تن آلومینیوم تشریح کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۱  
      ان اف سی با فناوری جدید در طرح های صنایع معدنی ایران می آید
      قائم مقام شرکت اِن اف سی چین از تمایل این شرکت برای گسترش همکاری با بخش معدن و صنایع معدنی ایران با فناوری های جدید خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ کین ژونمن (Qin Junman) در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو،‌ با ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه صنایع غیرآهنی ایران گفت: خواهان حضور در طرح های جدید ایران در این بخش با فناوری های جدید هستیم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۱۰  
      کنفدراسیون صنعت هند آماده همکاری با بخش معدن ایران
      رییس کنفدراسیون صنعت هند خواهان همکاری در اجرا،‌ نوسازی و بازاریابی فروش تولیدات معدنی و صنایع معدنی ایران شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۰۸  
      استرالیایی ها خواهان سرمایه گذاری در معادن مس و طلای ایران
      2 شرکت معتبر استرالیایی خواهان سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران به ویژه مس و طلا شدند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کولین رابرتس(Colin Roberts)، مدیرعامل شرکت استرالیایی میگا (Multilateral Investment Guarantee Agency) و تِری استنلی(Terry Stanley)، مدیرعامل شرکت او اس دی (Ore Search Drilling) در نشستی که با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، توانمندی ها و امکانات خود در حوزه معدن صنایع معدنی را تشریح کردند. در این نشست، روبرتس اولویت همکاری خود را سرمایه گذاری در معادن مس و طلا ایران اعلام کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۰۷