سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      سرمایه گذاران صنعت مس از سوی صندوق بیمه معدنی حمایت می شوند
      طرح حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی متقاضی فعالیت در حوزه تولید کنسانتره مس در دستور کار برنامه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۹/۰۲  
      طرح های کنسانتره و گندله سنگان و گل گهر 5 و 6 با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود
      2معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: طرح های توسعه معادن سنگ آهن سنگان و گل گهر 5 و 6 با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۹/۰۲  
      بر اساس گزارش 7 ماهه: بیش از 9.8 میلیون تن فولاد خام تولید شد
      میزان تولید فولاد خام کشور در 7 ماهه امسال، 6.9 درصد رشد یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های فولاد ساز کشور از ابتدای فروردین تا پایان مهر 9 میلیون و 806 هزار و 7 تن فولاد خام تولید کردند. این در حالی است که میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال گذشته، 9 میلیون و 174 هزار و 157 تن بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۹/۰۲  
      طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت پس از 20 سال رکود فعال شد
      قرارداد «طراحی پایه و انتقال دانش فنی» تولید آلومینا از ماده معدنی نفلین سینیت بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت معتبر آلمانی اتوتک امروز به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ با امضای قرارداد طراحی این پروژه،‌ یکی از مهمترین طرح های معدنی کشور وارد فاز اجرایی شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۹/۰۱  
      کرباسیان: نفلین سینیت 400 میلیون دلار سرمایه نیاز دارد
      رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: طراحی پایه و دانش فنی طرح تولید آلومینا از ماده معدنی نفلین سینیت در مدت 8 ماه انجام خواهد شد و همزمان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران نسبت به آماده سازی زیرساخت پروژه اقدام خواهد کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۹/۰۱  
      بخش کلینکر سیمان سروآسول ونزوئلا راه اندازی شد
      تولید کلینکر با مرغوبیت بسیار بالا در کارخانه سیمان سروآسول ونزوئلا که توسط شرکت احداث صنعت از شرکت های زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در دست ساخت است، با حضور کارشناسان خارجی آغاز شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۳۰  
      توسعه جهشی در برنامه ششم در گرو توجه به بخش معدن و صنایع معدنی است
      معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: توسعه جهشی در برنامه ششم توسعه، در گرو توجه ویژه به بخش معدن و صنایع معدنی است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۲۷  
      پرونده خام فروشی سنگ آهن بسته می شود
      معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: تا پایان سال 95، همه سنگ آهن تولیدی کشور در داخل مصرف شده و دیگرخام فروشی سنگ آهن نخواهیم داشت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۲۶  
      ایتالیا خواهان حضور در خط مقدم توسعه روابط اقتصادی با ایران است
      سفیر ایتالیا و بزرگ ترین شرکت بیمه ایتالیا در نشستی با رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کردند: «می خواهیم در خط مقدم توسعه روابط اقتصادی با ایران قرار بگیریم». به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ رییس هیات عامل ایمیدرو در این دیدار اظهار امیدوراری کرد که با توجه به سابقه همکاری دو کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی بیمه ساچه در کنار بانک ها و شرکت های ایتالیایی طرح های بیشتری را در ایران به اجرا در آورند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۲۵  
      بزرگترین کارخانه طلای خاورمیانه افتتاح شد
      بزرگترین کارخانه طلای خاورمیانه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی... مهدی کرباسیان، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو، در نشست خبری افتتاح طرح طلای زرشوران اظهار داشت: کارخانه 3 تنی طلای زرشوران، ظرفیت تولید طلا در کشور را به بیش از 5 تن می رسد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۲۴