سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      کرباسیان: دفاتر شرکت های بزرگ ایران در آلمان افتتاح می شود
      رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: آماده راه اندازی دفاتر شرکت های بزرگ ایران در مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا در آلمان هستیم. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مهدی کرباسیان که در مراسم افتتاح مرکز اقتصادی ایران و اروپا در برلین (آلمان) سخن می گفت تصریح کرد: با توجه به امکانات این مرکز و ضرورت افزایش همکاری های ایران و اروپا،‌ دفاتر شرکت های بزرگ ایرانی در این محل گشایش می یابد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۱۱  
      نعمت زاده : ایران و آلمان درحال برداشتن موانع همکاری‌ها هستند
      وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران آلمان در حال برطرف کردن موانع همکاری های دو طرف هستند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، محمدرضا نعمت‌زاده که در مرکز ‌اقتصادی ایران و اروپا سخن می گفت،‌با اشاره به در دیدار خود با «زیگمار گابریل» وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان افزود: توسعه روابط، تسهیل امور، فعال کردن نظام بانکی کشور از جمله موضوعاتی مطرح شده با مقام بلند پایه آلمانی بود که طرفین خواستار برطرف شدن برداشتن موانع سر راه همکاری ها شدند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۱۱  
      معاون اتحادیه آلمانی نوموف: اروپایی ها برای همکاری با ایران رقابت می کنند
      معاون اتحادیه بازرگانی خاورمیانه و ‏خاورنزدیک آلمان گفت: شرکت های اروپایی برای همکاری اقتصادی با ایران رقابت می کنند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۱۱  
      افتتاح مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا در برلین
      مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا با حضور مهندس محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو در برلین پایتخت آلمان افتتاح شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۱۱  
      تمایل غول کره ای برای حضور صنعت آلومینیوم ایران / چینی ها مشتری شورابه ها شدند
      در دیدارهای جداگانه، شرکت های «دی اِیلِم» کره جنوبی خواهان حضور در صنایع معدنی و امور زیربنایی ایران و «آر دی آی» چین نیز مشتری شورابه های ایران شدند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مدیر عامل DAELIM corporation و تعدادی از مدیران ارشد این شرکت در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: حضور به صورت سرمایه گذار یا شرکت مشترک در طرح های زیرساختی همچون بنادر‌،‌ خطوط آهن و همچنین زنجیره معدن و صنایع معدنی از جمله آلومینیوم از جمله اهداف ما برای همکاری با ایران است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۱۰  
      ایران رتبه چهاردهم و ایمیدرو رتبه 27 جهانی را به خود اختصاص دادند
      به گزارش انجمن جهانی فولاد(World Steel Association) ، در سال 2015 ایران با تولید 16.1 میلیون تن فولاد خام در رتبه چهاردهم جهان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،انجمن جهانی فولاد روز گذشته گزارش World Steel in Figures 2016 را به صورت آنلاین منتشر کرد که در آن گزارش آمار و ارقام مربوط به آخرین تحولات صنعت فولاد و مروری جامع بر فعالیت های صنعت فولاد از تولید فولاد خام تا مصرف فولاد ارائه شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۰۸  
      پیشنهاد تاسیس شرکت مشترک صادرات محور ایمیدرو و نالکو هند
      نالکو هند به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان آلومینیوم آن کشور،‌ شرکت مشترک با ایمیدرو تاسیس می کند. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امیر خرمی شاد معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو در دیدار با "تاپان کومار چاند" رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نالکو هند که در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صورت گرفت، ‌با اشاره به امضای تفاهمنامه ای که روز گذشته در حضور سران دو کشور به امضا رسید،‌ پیشنهاد تاسیس شرکت مشترک با محوریت صادرات را مطرح و تاکید کرد: این شرکت می تواند با تامین مواد اولیه (آلومینا) از هند و انرژی مصرفی گاز از ایران، محصولی با قیمت پایین و رقابتی، تولید و به بازارهای هدف عرضه کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۰۴  
      صادرات 7 میلیارد دلاری بخش معدن و صنایع معدنی در سال 94
      مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو از صادرات بیش از 7 میلیارد دلاری بخش معدن و صنایع معدنی در سال 94 خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، امیر صباغ در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته معدن در دانشگاه امیرکبیر با بیان این مطلب گفت: در سال گذشته، 11.5 میلیارد دلار تجارت خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی صورت گرفته که 7 میلیارد و 50 هزار دلار مربوط به صادرات و 4.44 میلیارد دلار واردات صورت گرفته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳  
      رشد تولید فولاد خام ایران در شرایط افت تولید جهانی
      گزارش انجمن جهانی فولاد خبر از روند رو به رشد تولید فولاد خام ایران در چهار ماه ابتدای سال 2016 می دهد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۳/۰۱  
      تاکید مدیر عامل بیمه ساچه بر افزایش همکاری با بخش معدن و صنایع معدنی ایران
      مدیر عامل شرکت بیمه دولتی ایتالیا (ساچه) بر حمایت این نهاد مالی بین المللی از طرح های معدن و صنایع معدنی ایران تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ الساندرو کاستِلانو (Alessandro Castellano) در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: ایجاد شرکت مشترک بین «دانیلی و ایمیدرو» خبر خوبی برای بسط همکاری های دو طرف در حوزه معدن و صنایع معدنی است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۲/۲۹