سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار رسانه ها
      تولید محصولات فولادی هشت درصد رشد کرد
      برپایه آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از آغاز امسال تا پایان بهمن ماه 19 میلیون و 604 هزار تن انواع محصولات فولادی در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد نشان می دهد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۶  
      افزایش صادرات رمز عبور از شرایط کنونی است
      وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه راه نجات از شرایط کنونی کشور صادرات است، گفت: افزایش صادرات اشتغال و تولید را رونق می دهد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۵  
      وزارت صنعت:گواهی کشف 1.6 میلیارد تن ذخیره قطعی معدنی صادر شد
      وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه برای بیش از یک میلیارد و 631 میلیون تن ذخیره قطعی معدنی، گواهی کشف صادر شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۵  
      نظام مهندسی معدن و ایمیدرو برای جذب سرمایه تلاش می کنند
      رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از برنامه ‌ریزی برای شناسایی و رفع موانع جذب سرمایه و سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی با همکاری سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۱  
      روند کاهشی طلا معکوس شد
      قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی به دنبال افت ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۱  
      فولاد سازان بیش از پنج میلیون تن صادرات داشتند
      صادرات فولاد سازان بزرگ کشور از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه به پنج میلیون و 89 هزار و 55 تن شمش و محصولات فولادی رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال افت 22 درصدی داشت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۱  
      14 میلیارد دلار صادرات صنعت/ صادرات معدن 970 میلیون دلار شد
      بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارزش صادرات بخش صنعت در 9 ماه 1397 حدود 14 میلیارد دلار و صادرات بخش معدن970.2 میلیون دلار شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۲۱  
      رشد 13 درصدی تولید فولاد خام و 7 درصدی محصول در 10 ماه امسال/ رشد 102درصدی صادرات محصول
      میزان تولید فولاد خام و محصولات فولادی کشور طی 10 ماهه سال 97 به ترتیب 13 و 7 درصد رشد یافت. در این مدت صادرات محصولات فولادی نیز افزایش 102درصدی را تجربه کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹