سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار رسانه ها
      ارسال کمک های فولاد هرمزگان به مناطق زلزله زده
      مدیرعامل فولاد هرمزگان از آمادگی این شرکت برای کمک رسانی به هرمزگانی های آسیب دیده در زلزله اخیر خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۴/۱۵  
      تکمیل طرح‌های توسعه ایمیدرو با اعتبار ۱.۲۸ میلیارد دلاری طی امسال/ راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا با راهبری ایمیدرو
      عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو گفت: امسال برای تکمیل طرح‌های توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی به ارزش مجموع یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون دلار برنامه‌ریزی شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۴/۱۴  
      سازماندهی شرکت ها برای تدوین سند استقرار فناوری‌های نسل چهار
      طراحی ۵ راهبرد و ۲۲ برنامه با هدف توسعه فناوری بخش معدن کشور
      تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: پنج راهبرد و ۲۲ برنامه در ایمیدرو با هدف توسعه فناوری بخش معدن و صنایع معدنی در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» طراحی شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۴/۱۲  
      رئیس جمهور: پیش‌نویس سند جامع صنعت کشور در حال نهایی شدن است
      رئیس جمهور از تهیه پیش‌نویس سند جامع صنعت کشور از سوی دولت پس از تاکید مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: با مشورت کارشناسان پیش‌نویس خوبی در این زمینه تهیه شده و در مرحله مراحل نهایی شدن است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۴/۱۱  
      توسعه اکتشافات در مناطق کم‌ برخوردار اولویت ایمیدرو است
      مدیر اکتشاف ایمیدرو اعلام کرد: توسعه اکتشافات در مناطق کم برخوردار در اولویت برنامه های ایمیدرو قرار دارد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۴/۰۲  
      فاطمی امین: با حل مسئله انتقال مالی شاهد جهش در حوزه تجارت خواهیم بود/ بخت سلطان اف :درصدد احیای مراودات اقتصادی خود با ایران هستیم
      سید رضافاطمی امین وزیرصمت با اشاره به مباحث انتقال مالی در حوزه تجارت خارجی با کشورها اظهارداشت: مهمترین مسئله و موضوعی که وجود دارد و باید حل بشود موضوع انتقال مالی است
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۳/۰۲  
      توسعه پایدار و هم افزایی بخش معدنی، وظیفه مهم ایمیدرو
      تهران- ایرنا- شکوفایی بخش معدنی و صنایع معدنی کشور نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری زیادی است و ایمیدرو با استفاده از ظرفیت‌های قانونی با همکاری همه ذینفعان عرصه های معدنی به دنبال هم افزایی، کارآمدی، رونق کسب و کار و توسعه پایدار در این بخش است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۱۱/۲۵  
      ارزش قراردادهای توسعه زیرساخت در منطقه ویژه لامرد به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید
      به گزارش روز شنبه ایرنا از ایمیدرو به مناسبت دهه فجر حاکی است، این میزان سرمای گذاری در پروژه های زیرساخت منطقه صورت گرفته است که از جمله آن ها می توان به ‌احداث زیرساخت‌های سیویل، طراحی، خرید، نصب و راه‌اندازی باسکول دوم منطقه، احداث خط انتقال ۴ مداره برق ۱۳۲ کیلوولت، پروژه احداث سوله انبار گمرک و یک سوله انبار منطقه (سرپوشیده) و... از اقدامات توسعه ای منطقه ویژه لامرد در بخش زیرساخت به شمار می رود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۱۱/۱۰  
      برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران
      رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به تعیین زمان جدید برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران، رویداد مذکور را با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی و در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی خواند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۱۰/۲۱  
      ‎انتشار گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت
      در راستای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم و وعده ارائه گزارش عملکرد وزیر صمت به مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۱۰/۱۵