سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار رسانه ها
      درحوزه معادن اقدامات بسیار ارزشمندی در این دولت انجام شده است/ تکمیل زنجیره فولاد در دولت های یازدهم و دوازدهم افتخار آمیز است
      رئیس جمهور از معادن به عنوان یکی از نعمت های خدادادی که در خدمت مردم ایران قرار داده شده، نام برد و با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در این دولت در حوزه معادن، گفت: اقدامات بسیار بزرگی در حوزه معادن انجام شده که از نظر اشتغال جوانان، تامین نیازهای داخلی و همچنین صادرات محصولات معدنی آثار آن مشهود است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۴/۱۰  
      معدن: ناجی اقتصاد ایران
      ایران با حدود ۱ درصد جمعیت جهان حدود ۷ درصد ذخایر کشف شده معادن دنیا را داراست که حاکی از وجود بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این بخش است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۰۲/۱۲  
      قدردانی دکتر روحانی از دست اندرکاران طرح ملی انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به شرق کشور
      رئیس جمهور در نامه ای خطاب به مدیران عامل شرکت تامین آب خلیج فارس و شرکت چادرملو، با قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده در اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به مرکز و منطقه شرق کشور اظهارداشت: بدون تردید توسعه و آبادانی ایرانی اسلامی و دستیابی به شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار جز با تلاش مدیران، متخصصان و کارگران سخت کوش و متعهد ایرانی میسر نیست.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۲/۲۶  
      آب شیرین خلیج فارس به استان یزد رسید
      آیین بهره برداری از قطعه دوم و سوم خط اول طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس هفته آینده برگزار می‌شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۲/۲۱  
      سنگ‌های قیمتی بستر توسعه صادرات با اشتغال صدها هزار نفری
      تجارت بازار سنگ‌های نیمه قیمتی و قیمتی در جهان امروز ارقام ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد دلاری دارد، در حالی که کشورمان تاکنون سهم مناسبی از این بازار نداشته و از اشتغال آن هم سهمیه‌ای درخور نداشته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۲/۲۱  
      توسعه زنجیره فولاد و دو برابر کردن آن،یکی از اقدامات بسیار مهم دولت تدبیر و امید است
      رئیس جمهور افتتاح بیش از 15هزار میلیارد تومان طرح و پروژه مرتبط با وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را گامی در مسیر توسعه بیشتر کشور خواند و ابراز امیدواری کرد که سال 1400 سال دستیابی ملت ایران به موفقیت های بزرگ در روند مبارزه با بیماری کرونا و جنگ اقتصادی دشمنان باشد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۲/۱۸  
      رشد ۵۵ برابری تولید فولاد خام در ۴۲ سال گذشته
      ظرفیت تولید فولاد خام کشور اکنون بیش از ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است که در مقایسه با سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد ۵۵ برابری داشته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۱/۱۹  
      ایران دومین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
      بررسی آمار نشان می‌دهد ایران با تولید ۲۷ میلیون و ۹۰۷ هزار تن آهن اسفنجی، رتبه دوم جهانی را پس از هند به خود اختصاص داده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۱/۱۶  
      افزایش 15 درصدی تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد شادگان
      مدیر عامل مجتمع فولاد شادگان اعلام کرد: میزان تولید آهن اسفنجی در این شرکت، طی 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش یافت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۱۰/۰۹  
      رشد میانگین ۱۳.۹ درصدی تولید کالاهای منتخب معدن و صنایع معدنی
      بررسی آمار مقدماتی هفت قلم کالای بخش معدن و صنایع معدنی در هشت ماهه امسال، رشد میانگین ۱۳.۹ درصدی تولید این محصولات را نشان می‌دهد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۹/۰۹/۲۴