سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار
      تاکید بر توسعه همکاری های خانه معدن و ایمیدرو برای تحقق اهداف برنامه هفتم
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو): رئیس خانه معدن ایران در دیدار با محمد آقاجانلو بر افزایش همکاری های این نهاد بخش خصوصی با ایمیدرو برای تحقق اهداف توسعه ای بخش معدن در برنامه هفتم، تاکید کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۵  
      بومی سازی «اصلاح فرآیند تولید سنگدانه بوکسیت» در آلومینای ایران
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی آلومینای ایران: شرکت آلومینای ایران از "بومی سازی اصلاح فرآیند تولید سنگدانه بوکسیت" با تلاش مهندسان این شرکت خبر داد که برای نخستین بار محقق شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۵  
      افزایش 6.2 درصدی تولید جهانی مس تصفیه شده جهانی
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): تولید مس تصفیه شده جهانی طی نیمه نخست سال جاری میلادی، با 6.2 درصد افزایش، به بیش از 13.8 میلیون تن رسید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۵  
      6 پروژه راهسازی و برق رسانی در دست مطالعه ایمیدرو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): ایمیدرو با هدف توسعه زیربناهای معادن و کمک به رشد تولید و افزایش اشتغال در معادن بخش خصوصی؛ شش پروژه بهسازی، راهسازی و برق رسانی به طول 169 کیلومتر را در دست مطالعه دارد. این سازمان بیش از 70 میلیارد ریال به مطالعه این پروژه ها اختصاص داده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۴  
      اختصاص دو روز در تقویم ملی به "سرب و روی" و "مس"
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): شورای فرهنگ عمومی با درخواست خانه معدن ایران برای تعیین دو روز در تقویم ملی برای صنایع "سرب و روی" و "مس" موافقت کرد. طبق مصوبه این نهاد وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی، اول آذر روز صنعت سرب و روی و 22آذر به عنوان روز صنعت مس اعلام شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۴  
      پیشرفت 30 درصدی انتقال آب دریای عمان به زاهدان
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): سرپرست هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاز زودهنگام خط انتقال آب دریای عمان به زاهدان با راهبری ایمیدرو، به 30 درصد رسیده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۴  
      پایان مرحله میدانی هشتمین دوره ممیزی عملکرد HSE ایمیدرو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو): مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو از پایان مرحله ممیزی میدانی هشتمین دوره ممیزی عملکرد HSE این سازمان خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۱  
      دریافت «پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری» توسط پتاس خور و بیابانک
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی مجتمع پتاس خور و بیابانک: مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک از دریافت پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری برای مزرعه کمال آباد (زیرمجموعه مجتمع پتاس) خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۱  
      همکاری مشترک ایمیدرو و بانک تجارت در راستای تامین مالی طرح ها
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): دیدار مدیر عامل بانک تجارت با سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، با هدف همکاری های مشترک در تامین مالی طرح های معدن و صنایع معدنی؛ با حضور جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۱  
      یکپارچگی ارتقا توانمندی منابع انسانی ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو): هدف مدیریت منابع انسانی ایمیدرو، یکپارچگی در ارتقا سطح توانمندی منابع انسانی شرکت های زیرمجموعه، هم راستا با ستاد سازمان است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۲۱