سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      مس خام به صنایع سیم و کابل 3درصد زیرقیمت جهانی عرضه می شود
      مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از قیمت‌گذاری مجدد مس خام در سال‌جاری برای بازار داخلی براساس دستور وزیر صنعت خبر داد و گفت: از ابتدای امسال قیمت مس کاتد تحویلی به صنایع سیم و کابل برمبنای نرخ بورس فلزات لندن با پایه حدود6700دلار در هر ماه، ضربدر نرخ ارز آزاد و منهای 3درصد تعیین می‌شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۱۴  
      صورت های مالی سال 92 ایمیدرو به تصویب مجمع عمومی رسید
      صورت های مالی سال 92 ایمیدرو به تصویب مجمع عمومی این سازمان رسید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۱۰  
      15 طرح تحقیقاتی و پژوهشی ایمیدرو در دست اجراست
      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: این سازمان اجازه دارد 25 درصد سود خالص خود را صرف پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در بخش های مختلف معدن خواهد کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۱۰  
      دکتر کرباسیان : مشارکت بخش خصوصی در طرح های توسعه صنعت مس افزایش می یابد
      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد: در اجرای سیاست های جدید، طرح های توسعه صنعت مس از امسال با استفاده از توان بخش خصوصی و دعوت از سرمایه گذاران این بخش پیگیری و اجرا می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۹  
      بیشترین نرخ رشد بهره وری انرژی مربوط به صنایع تولید زغال است
      رییس سازمان ملی بهره وری ایران اعلام کرد: بیشترین نرخ رشد بهره وری انرژی در سال های 83 تا 90 مربوط به صنایع تولید زغال ، پالایشگاه های نفت و سوخت های هسته ای بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۸  
      استراتژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی متناسب با راهبردهای ایمیدرو است
      مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو)، خبر داد: استراتژی این شرکت متناسب با استراتژی ایمیدرو تدوین شده و به زودی ارائه می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۷  
      حضور سه کنسرسیوم در طرح گندله سازی و کنسانتره سنگان
      معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت های توانمند فنی و مالی بخش خصوصی داخلی و خارجی که برای مشارکت در طرح احداث کارخانه گندله سازی و کنسانتره سنگان در قالب کنسرسیوم اعلام آمادگی کرده بودند، ارزیابی و سه کنسرسیوم دارای صلاحیت لازم برای شرکت در بررسی نهایی و پیشنهاد قیمت دعوت شدند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۶  
      سرمایه گذاری 80 درصد منابع ایمیدرو در طرح های توسعه ای
      معاون وزیر و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: بیش از 80 درصد منابع مالی این سازمان در سال 92 در طرح های توسعه ای سرمایه گذاری شده است. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان در جمع اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های تدوین شده ایمیدرو برای سال 93 نسبت به عملکرد 92 رشدی معادل 2.5 برابر دارد که تحقق آن نیازمند تامین بودجه است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۵  
      دو طرح توسعه کنسانتره مس آذرماه افتتاح می شود
      دو کارخانه تولید کنسانتره مس در مجموع به ظرفیت تولید 300 هزار تن تا آذر ماه امسال وارد مدار تولید می شوند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۴  
      معرفی فولادهرمزگان به عنوان صادرکننده نمونه
      همزمان با روز ملی صادرات طی آئین ویژه ای که با حضور معاون امور استان های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، مدیرکل خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران و استاندار هرمزگان و تعدادی از مقامات بخش های دولتی و خصوصی حوزه صادرات برگزار شد، شرکت فولادهرمزگان درهرمزگان به عنوان صادرکننده نمونه، نشان صادراتی را دریافت نمود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۳/۰۸/۰۴